Decode

Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut.
Ryskt ordspråk.

Har inte skrivit något de senaste dagarna mest p.g.a brist på saker att berätta och väldigt lite ork.
I Tisdags blev det iaf att åka skridskor i trollan med Mirre, därefter stack vi hem till henne och snackade lite.
Fun as always! ^_^

I Onsdags (igår) åkte jag hem till Ewa, för att äta middag där tillsammans med henne, farmor och farfar och pappa.
Jag hade haft problem med halsen sedan dagen innan, men under eftermiddagen blev det grymt mycket värre så då blev det att åka in till vårdcenralen i Eslöv. Där deras tester endast visade att jag hade för hög sänka, alltså en inflammation i halsen, och jag hade dessutom svullna körtlar.

Idag åkte jag tillsammans med farmor till apoteket, därefter följde jag med henne hem och spenderade större delen av dagen där.  När jag kom hem blev det att se Sweet home Alabama, definitivt en av mina favoritfilmer. :)
Resten av kvällen lär bli ganska lugn, kanske blir att se en film till innan det blir dags att sova.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0